今時唔同往曰


又搵我笨?
死都唔會搭$24的士上來幫你換翻件我跟本唔想幫你帶的外套。
要換,就你自己換啦…

無論如何,我從今以後都不會再給你們 “搵我笨"…

& ….. 我不會再
1,替你們付錢
2,被你們迫送禮…
3,搭無為的士
4,幫你們帶ANYTHING!!!
我不是你們的DHL服務員啊!
為什麼只有我不斷付出?而你們就不斷向我討?我欠你們的嗎?

我也不會再費心思找藉口….
不喜歡便不喜歡!
不要叫我啊!

管你說不說我乖?乖又有什麼用?乖=超笨!
(你米又係一唔如意就鬧我衰女包!?)
我又不用靠你!
哼!

發表迴響

