住獨立屋便不能叫外賣


話說有個朋友住在xxx道1X5號。沒有幾多座、幾多樓…..
我在他家裡聽他打電話叫外賣…
很好笑…因為我當時不太肚餓….
而且…聽別人拿著電話發怒是很好笑的。
特別是一個自己覺得用中文電話叫外賣是很容易的事,只是我笨才叫得一遢糊塗!
以下是我所聽道的…. 可以想像那位電話外賣服務員在那邊說什麼…..
“xxx道1X5號!”
“冇幾多座o架,係獨立屋啊!”
“都話係獨立屋咯,邊有幾多樓呀?”
“X%YZ,都話係xxx道1X5號獨立屋呀!”
“唔係屋苑,冇特別名,完整地址就係得xxx道1X5號,冇啦。”
“而家住獨立屋係唔係唔可以叫外賣?!叫個 Pizza 你問咁多嘢?”

跟著我看見他掛了線…
死死氣來到我面前 : “唔叫啦…餓我死了…."
”陰公咯…. 要吃 cereal 嗎?……" hahahahhahahaa…

發表迴響

