鳳城酒家部長好順德


今晚有個Aunty叫埋我去銅鑼灣間鳳城食晚飯。
老實講,自從家裡的廚師偉叔退休後,我都沒有再吃過好的順德菜了。
呀,原來都幾好味。令我十分懷念舊時既馬姐年代。我由細到大都係馬姐揍。
結帳的時候,Uncle叫個部長寫翻張單。
個部長就問:「駛唔駛寫曰岐?」
Uncle 就話:「下?我聽唔到。」
個部長又再大聲啲問:「駛唔駛寫曰Key?」
Uncle 都仲係聽唔明:「下?我聽唔到。」
個部長又再再大聲啲問:「駛唔駛寫曰Key?」
意!原來我聽得明啊!於時付我就話:「佢話駛唔駛寫曰期呀?」
Uncle 笑笑口話:「喔!」
原來識聽馬姐話都好有用既!
真係好懷念啲鄉下話。
我一路都以為順德話就係鄉下話。梗係!順德米就係馬姐個鄉下lor!
順德話真係好好聽,梗係! 一出世就聽,真係好親切,好溫暖,好安全。
我細個識聽晒架!
不過而家剩係記得少少:
啱啱線 :剛才
大早 :早前
示官 :No. 4 little master, 四官
大官 : No. 1 little master, 大官
器邊樹? :去邊到?
[nip]:凹
吔[jɑːk]飯:食飯
出城:落中環
仲有d唔知係唔係,不過都無其他人講….
寫字間:Office
香香:親親/kiss kiss
處所:廁所
手巾紙:Tissue

發表迴響

