CSL 1010 電信公司銷售員搶客策略: 講大話


CSL 1010 電信公司流動電話銷售員搶客策略:
CSL 1010 sales called me yesterday!
CSL sale rep = 1010
Me = M

1010:“你好呀小姐,我地而家有個優惠做比D客戶…."
M: “米住先,我唔係你公司既客戶wor?"
1010:"我知…. 你係3個邊呀麻!"
M: “小姐呀!我由 ORANGE 年代幫陳道而家啦,超過十年架啦,我點解無啦啦要轉先?你比唔比到一個你地公司好過 3 既理由比我先?“
1010:“我地網絡coverage好過 3 好多!“
M : “車!打風個時米又係打唔到!“
1010 :“不過,我地而家可以offer比你 $65 4000 分鐘wor?"
M: " 咁, 你有無 iphone 呀?“

1010: “ 有!可以同你安排到!“
M : " 有?!!! 你知唔知 iphone 係 meh 呀?“
1010: " 知!Apple 出個 jek 3G 手機麻!知!"
M: “我而家即刻要wor, 你真係有?“
1010: " 可以安排到比你。“
M: " 你唔好玩啦,係人都知而家剩係 3先有啦!講大話!"
1010: " err…. gum ….. "

I then called back the number, and some girl picked up, identify herself as the supervisor. I told her I am facing my computer now, and I am on their customer service page, about to place a complaint.

She confirmed that :"未來兩年其他電信公司都唔會做到 iPhone!“

I will also tell the whole internet on my blog what lies their sales rep tells to get new customers, basing on the honesty point, they have already lost all trust of future customers …

發表迴響

