天下第一祕笈


有晚我去亞A姨家食晚飯,大家講開佢個仔同個女友….個女仔好黐身,成日到黐實,又好爹,不過都睇得出係叻女嚟既,係一個可以揸到決定既人,不過就係黐身咗D,同埋咁早就咁steady,大家有D驚姐…咁佢地話:「係呢,照計叻女應該唔會咁早就咁黐身故窩?點解呢個女仔又唔係既呢?」亞A姨瞪咗我一眼,歎咗口氣、指咗我一野話:「一日都係最衰都係佢啦,比咗幾本祕笈呀仔! 個衰仔平時都唔睇書既,但係佢就話比我聽本祕笈好有用,表姐真係好店!而家已經成為絕頂追女高手,所有friend都知tim!」B舅父話: 「係米真架?乜真係有追女祕笈架?」亞A姨:「佢比過我睇呀!佢真係讀故窩!」然後望住我問:「 你做乜比本祕笈佢呀?!」B姨好驚奇咁問我:「你點解會有既?」B舅父又話:「你自己寫架? 係邊道買架?」亞A姨: 「唔係佢寫架!真係書來架…」問到我都唔知講乜好,惟有苦笑lor。好在後來B姨話:「都好,大家姐管得咁嚴,整個表姐出來凳翻勻,咁都正常D。」其實追女祕笈有四本:第一本教你女仔既內心世界,女仔係指處女wor!第二本教你點樣追、點樣氹、教你點講&幾時講聽落好真既甜言密語!點樣令到佢死心塌地聽sai你話!第三本米教你點樣整到個女仔好想自願同你乜野lor…(lesbian寫架!)咧三本祕笈係我既珍藏,一早留定比佢架啦! 我地以前成日整鬼佢,攪道佢亂sai龍,好應該教翻正嘛!不過而家好似有D過龍….佢勁細心、溫柔,又靚仔、又識煮飯,而且好好味tim! 又知女仔心意,creative、又artistic,又識彈琴,又乜野舞都識跳!而家個女仔米死心塌地黐到佢實lor!全家都覺得佢地好似steady到要結婚咁,嚇到D大人死死吓!我諗係時候比第四本~飛女祕笈佢啦!係呀!佢其實係我既實驗品!我係想試吓可唔可以培育一個真真正正氹死女既情聖出來!佢都就嚟得架啦!係爭少少fine tuning。

3 thoughts on “天下第一祕笈

發表迴響

