變身


下次變身(變壞人)前唔該單聲先!係機倉被安全帶紮實十幾個鐘頭後嘅我已經唔係幾舒服,平時同你幾有默契、有幾精叻都冇用啦!加上美國又唔係我熟識嘅地方。我點會仲叻道揣測到你係到演戲?我雖然係一個好專業、演技好高嘅演員、但就算我真係奧斯卡金像獎演員,開戲前都有通告,導演都會同演員溝通下想拍D乜、想表達D乜嘢。喂!平時來來去去我哋都係演下父女、老友、怪獸…. 點估到你一落機就要roll機?仲要拍間諜片jack?又漢奸又內奸又臥底又線人又要放線,咁大陳帳!演劇本都冇,點拍呀?喂!如果你係我,去到一個陌生地方,又知道唔係你嘅地頭,又唔係真係你地公司嘅人,身份已經尷尬,惟一親(人)特然變成壞人,平時的和善仁慈、溫柔態度全部走嗮樣,不但態度冷淡 ,而且生人勿近成隻箭豬咁。你會點呀?我根本都唔知你做乜?只可以憑感覺去判斷,而我清楚感覺到你避開我!我幾十年來嘅人生經歷話比我知:「人情紙咁薄」最親嘅人話變就變!佢哋唔洗比理由,亦唔會出通告。我可以尋日仲係手掌上明珠,一覺醒來變成老豆嘅眼中釘,無喇喇老豆好憎自己,冇原因、冇先兆、冇偈傾!連最錫我嘅外公都可以無喇喇態度變冷,仲趕我出門口添!你叫我點估到你想點jack?你無喇喇避開我,我以為你落機攰,心情唔好。你第二日個樣好惡,我咪當你開會好煩囉。點知你夜晚直程令我覺得我阻住你個地球轉…. 因為唔可以失禮,心情雖然已經跌倒落屎坑但仍要辦開心。好辛苦啊!仲有,我觀察到你對其他人熱情Dwor!當你在回程機上否白一切,說只是在做戲,還問我你是否很叻,我當時真的很想星你一巴!我原來是你這部戲的犧牲品。你這個大笨蛋!蠢導演!你害我惡夢連連,晚晚驚醒,冇覺好瞓!你是不是變態?下次唔該單聲先!

發表迴響

