你令我今天好唔開心


點解我話要去麥當勞道你唔比我去?
哩個地方係我真係需要relax或者好唔開心就會去。
我都講過好多次!唔鍾意去銅鑼灣,最憎就係時代廣場!你都係要車我去!就咗你地去時代廣場太多次啦,我搬咗翻香港7年來都未試過兩個星期內去十幾次!你都唔尊重我!淨係強迫我去試你認為好既野,什麼「大家樂」….. 真係人生第一次!我都唔會強迫你做D乜嘢,或者迫你去D你唔鍾意既地方。我覺得你根本就唔係真係想同我做朋友,你都係利用我D人濟關係幫你在麥當勞道2號羅間房之嘛!你知唔知我從十一樓「阿里郎」落咗街之後個心放鬆咗幾多啊!?但係上翻來嗰時個心就越來越緊!真係好辛苦。我嗰時都覺得我笨!點解要就妳,不過就今走咗會好冇禮貌,所以先翻上來。相處唔倒,咪唔好一齊lor!你古淨係得妳meh?好啦你而家用完我啦,我可以走啦!

本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

發表迴響

